Vaše nejčastěji kladené dotazy

Mimiklub

FAQ týkající se konkrétních situací v rámci věrnostního programu

FAQ týkající se internetového účtu na www.globusbonus.cz

Pro nové členy programu

Mimiklub

Udělali jste při registraci chybu v datu narození dítěte?

Nic se neděje. Snadno to společně opravíme, pokud zavoláte na bezplatnou infolinku 800 241 242, denně 8-21 hodin.

Chcete prodloužit/obnovit členství v Mimi klubu s dalším dítětem?

Stačí vaše nejmladší dítě zaregistrovat na www.globusbonus.cz. Výhody Mimi klubu můžete čerpat pohodlně s kartou Globus Bonus až do 3 let věku vašeho nejmladšího dítěte. Poctivé odměny programu Globus Bonus ale budou platit i poté.

Máte dvojčata nebo trojčata?

V tom případě rozhodně nepotřebujete mít dvě nebo tři členské karty Globus Bonus. Veškeré výhody můžete čerpat s jednou kartou.

FAQ týkající se konkrétních situací v rámci věrnostního programu

Jak zjistím hodnotu svých nasbíraných peněžních bonusů?

Stav peněžních bonusů uvidíte po přihlášení ke svému internetovému účtu na www.globusbonus.cz, případně se na něj můžete zeptat v našem informačním centru. Tato informace je také uvedena na každé účtence, pokud při placení předložíte svou kartu Globus Bonus.

Jak zjistím svůj současný řád věrnosti a jaká hodnota nákupů mi ještě schází pro dosažení vyšší úrovně?

Vaše úroveň členství (řád věrnosti) je uvedena na vašem internetovém účtu na www.globusbonus.cz, najdete ji také na každé účtence, pokud při placení předložíte svou kartu Globus Bonus.

Při nákupu a předložení karty Globus Bonus se mi nenačetl peněžní bonus. Jak mám postupovat?

Kartu Globus Bonus je nutné předložit pokladní ještě před tím, než začne markovat nákup. Pokud se tak stalo a vy máte na peněžní bonus nárok, obraťte se prosím s reklamací na zaměstnance v našem informačním centru.

Jak mám postupovat při ztrátě karty Globus Bonus?

Při ztrátě karty Globus Bonus se obraťte na naši Zelenou linku, tel. 800 241 242, se přihlaste ke svému internetovému účtu a vyplňte formulář Ztráta karty.

Za jak dlouho bude ztracená karta zablokovaná?

Kartu zablokujeme nejpozději do 24 hodin po nahlášení její ztráty.

Pokud ztratím kartu Globus Bonus, budou mi na novou kartu připsány získané peněžní bonusy?

Ano, novou kartu vám vystavíme v našem informačním centru, kde vám po nahlášení e-mailové adresy dobijeme i peněžní bonusy.

Jak mám postupovat při ztrátě karty-klíčenky Globus Bonus?

Při ztrátě karty-klíčenky Globus Bonus se obraťte na naši Bezplatnou help linku, tel. 800 241 242, nebo se obraťte na informační centrum ve svém domovském hypermarketu Globus. Vzhledem k tomu, že kartou-klíčenkou není možné platit nákupy peněžními bonusy, nehrozí její zneužití.

Co se stane s peněžním bonusem při vrácení bonusového zboží?

Chcete vrátit zboží, protože vám nevyhovuje, nelíbí se vám, nebo nesedí velikost? Žádný problém, vrátíme vám peníze ponížené o hodnotu peněžního bonusu, který zůstává na vaší kartě Globus Bonus, a vy jej můžete využít k nákupu jakéhokoli zboží z Globusu.

Co se stane s peněžním bonusem při reklamaci bonusového zboží?

Pokud je reklamace uznána, vyplatíme vám celou částku včetně hodnoty peněžního bonusu. Již načtený peněžní bonus vám tedy na kartě Globus Bonus zůstává.

FAQ týkající se internetového účtu na www.globusbonus.cz

Jak se mohu po registraci v informačním centru přihlásit ke svému internetovému účtu?

Pokud jste novým nebo stávající člen programu, vaše přihlašovací jméno je EAN kód a číslo vaší dočasné nebo nové Globus Bonus karty.

Nemohu se po zadání přihlašovacích údajů přihlásit ke svému internetovému účtu. Vždy se objeví hláška, že údaje jsou neplatné.

Máte-li problém s přihlášením, kontaktujte naši Bezplatnou help linku, tel. 800 241 242, nebo nám pošlete e-mail na adresu info@globusbonus.cz.

Zapomněl/a jsem nebo neznám své heslo pro přihlášení.

Pro zaslání přihlašovacích údajů se můžete obrátit na naši Zelenou linku, tel. 800 241 242, nebo nám pošlete e-mail na adresu info@globusbonus.cz.

Pro nové členy programu

Proč se registrovat v programu Globus Bonus?

Věrnostní program Globus Bonus vám přináší řadu zajímavých výhod. Čím více u nás nakupujete, tím více odměn můžete získat. Hlavní výhodou je široká nabídka atraktivního zboží s peněžním bonusem. Při nákupu takového zboží připíšeme peněžní bonus na vaši kartu Globus Bonus. Kartou pak můžete platit své další nákupy v hypermarketech Globus.

Jak se mohu stát členem programu Globus Bonus?

Stačí přijít do informačního centra v kterémkoli z hypermarketů Globus a vyplnit registrační formulář. Obdržíte plastovou kartu, na kterou vám budeme připisovat peněžní bonusy i hodnoty vašich nákupů. S plastovou kartou můžete čerpat všechny výhody věrnostního programu a navíc získáte 3 klíčenky pro členy rodiny.

Co je to bonusové zboží?

Při nákupu označeného bonusového zboží vám připíšeme na kartu Globus Bonus peněžní bonus uvedený na cenovce. Kartou s peněžními bonusy pak můžete platit své další nákupy v hypermarketech Globus.

Co je to peněžní bonus?

Peněžní bonus je částka, která je uvedená na cenovce bonusového zboží. Při nákupu tohoto zboží vám peněžní bonus připíšeme na kartu Globus Bonus. Kartou s peněžními bonusy pak můžete platit své další nákupy v hypermarketech Globus.

Jaká je platnost peněžních bonusů?

Při každém nákupu se Vám načte určitý počet peněžních bonusů, jejichž platnost je na 12 měsíců od data nákupu. Stejně se chovají všechny nasbírané peněžní bonusy z dalších nákupů.

K čemu slouží karta Globus Bonus?

Na kartu Globus Bonus vám připisujeme peněžní bonusy získané nákupem bonusového zboží. Kartou s peněžními bonusy pak můžete platit své další nákupy v hypermarketech Globus. Zároveň vám na kartu načítáme každý nákup v hypermarketech Globus, nákupních zónách před pokladnami hypermarketů Globus (pekařství, řeznictví, hodinářství a klenoty), ale také v restauracích Globus a nebo na čerpacích stanicích Globus (25 % z každého nákupu). Jejich součet vás bude na konci čtvrtletí kvalifikovat do jednoho z řádů věrnosti v nastávajícím období. Čím více u nás nakupujete, tím více odměn získáte.

Co jsou to řády věrnosti?

V rámci programu můžete dosáhnout vždy jedné ze tří úrovní členství – řádů věrnosti. Bronzový řád věrnosti získáváte automaticky po registraci do programu. Podle celkové hodnoty nákupů za první čtvrtletí máte možnost získat stříbrný nebo zlatý řád věrnosti v dalším čtvrtletí. Čím vyšší úroveň členství, tím více odměn pro vás.

Kdy mám možnost získat jiný řád věrnosti?

Úroveň řádu věrnosti závisí vždy na celkové hodnotě nákupů za dané čtvrtletí (květen-červenec, srpen-říjen, listopad-leden, únor-duben). Pokud máte například v daném čtvrtletí bronzový řád věrnosti, můžete podle celkové hodnoty nákupů v tomto čtvrtletí dosáhnout stříbrného nebo zlatého řádu ve čtvrtletí následujícím a naopak.

Jak mohu získat stříbrný nebo zlatý řád věrnosti?

Pokud je celková hodnota vašich nákupů za dané čtvrtletí vyšší než 8 000 Kč a nižší než 16 000 Kč, získáváte pro další čtvrtletí stříbrný řád věrnosti. Jestliže celková hodnota vašich nákupů za dané čtvrtletí překročí 16 000 Kč, získáváte zlatý řád věrnosti. Čím vyšší úrovně členství dosáhnete, tím více odměn získáte.

Jaké jsou výhody bronzového řádu věrnosti?

S bronzovým řádem věrnosti máte na výběr z široké nabídky zboží s vrácením peněžního bonusu. Navíc získáte dárek k narozeninám a možnost využít výhodné nabídky vín z e-shopu Vinotéka Globus. Pokud v předchozím tříměsíčním období nakoupíte alespoň za 1 Kč, získáte 6 slevových kupónů na atraktivní výrobky.

Jaké jsou výhody stříbrného řádu věrnosti?

Se stříbrným řádem věrnosti máte na výběr z rozšířené nabídky zboží s vrácením peněžního bonusu. Navíc získáte 10 slevových kupónů na atraktivní výrobky, dárek k narozeninám, časopis Globus Bonus a možnost využít výhodné nabídky vín z e-shopu Vinotéka Globus.

Jaké jsou výhody zlatého řádu věrnosti?

Se zlatým řádem věrnosti máte na výběr z nejširší nabídky zboží s vrácením peněžního bonusu. Navíc získáte 16 slevových kupónů na atraktivní výrobky, 10% slevu na celý nákup jako dárek k narozeninám, časopis Globus Bonus a možnost využít výhodné nabídky vín z e-shopu Vinotéka Globus.

Nahoru

Nenašli jste informace, které hledáte? Napište nám.